Ваш кошик
Ваш кошик порожній :(
Побудова успішного бренду- це, з одного боку- мистецтво, а з іншого — чітко визначені кроки, які слід зробити компанії. Тому маркетолог має не лише креативно мислити, а й розуміти етапи створення та існування бренду. Як запустити бренд з нуля? Як перетворити звичайну торгову марку на ікону? Чи кожній компанії потрібен бренд?
Для маркетологів, керівників маркетингових відділів, стратегів, бренд-маркетологів, власників бізнесів.
У цій книжці маркетолог Олексій Філановський на прикладах відомих українських та світових компаній пояснює, що таке бренд, як оцінити стан та перспективи власного бренду та спланувати його успішний розвиток.
Книги | |
---|---|
ISBN | 978-617-7730-41-4 |
Автори | Філановський Олексій |
Кількість сторінок | 176 |
Мова видання | Українська |
Назва | Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх |
Основні | |
Видавництво | Наш формат |
Обкладинка | Тверда |
Рік видання | 2019 |