Ваш кошик
Ваш кошик порожній :(
«Фішинг» — це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт. Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише «вирівнюють» потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову — він допомагає економіці долати кризи.
Книги | |
---|---|
ISBN | 978-617-7388-80-6 |
Автори | Джордж А. Акерлоф |
Вага, г | 380 г |
Основні | |
Видавництво | Наш Формат |
Количество страниц | 278 |
Обкладинка | 7БЦ - твердый |
Рік видання | 2017 |
Формат | 60x90/16 (145x215 мм) |