Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку- Йона Бергер

  • Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку- Йона Бергер
Наявність:
1
Модель:
3185-03
Виробник:
Наш Формат
Ще не оцінено Написати відгук

Від автора бестселера «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йони Берґера.

Що є основою наших рішень? Безумовно, індивідуальні вибір, досвід і смаки. Та є ще один потужний прихований чинник, який не варто недооцінювати, — соціальний вплив. Йона Берґер присвятив 15 років вивченню цього феномена й дійшов висновку: ця невидима сила є основою кожного нашого рішення — від роботи до сімейного життя. Навіть більше, вона впливає не лише на те, що ми робимо, а й чого уникаємо в повсякденному житті. Чому просто продати коштовний годинник, котрий не показує час? Яким чином люди несвідомо спонукають інших досягати кращих результатів й одночасно гальмують їхній успіх? Чому прагнення відрізнятися від інших — теж результат впливу соціуму?



ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для всіх, хто цікавиться психологією поведінки, прийняття рішень, соціальною психологією, для спеціалістів із маркетингу та реклами.



ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

Ця книжка допоможе комплексно поглянути на соціальні процеси, зрозуміти приховані причини людської поведінки, а також ухвалювати поміркованіші й об’єктивніші рішення.



ПРО АВТОРА

Йона Берґер — професор маркетингу Вортонської школи бізнесу при Пенсильванському університеті. Брав участь у рекламних кампаніях Google, General Motors, Facebook, Unilever, Est?e Lauder, Microsoft та інших. За версією Американської асоціації маркетологів, Берґер входить до п’ятірки найпродуктивніших дослідників маркетингу у США. Автор книжки «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» («Наш формат», 2015 рік).



ВІДГУКИ

Хоч чого ви хотіли б досягти — впливати на інших, ухвалювати розважливі рішення абокраще розуміти природу людської поведінки, — ця книжка допоможе вам у цьому.

Тоні Шей, СЕО компанії Zappos



Берґер — один із найінноваційніших дослідників психології. Його книжки не лише глибокі та контрінтуїтивні, а й надзвичайно практичні.

Раян Голідей, автор книжок «Маркетинг майбутнього» і «Напролом»

ЦИТАТИ

Про ведення дискусії

Брати слово першим — теж легкий спосіб формувати напрям дискусії. Нехай із вами не всі погодяться, та все одно спрацюють закони тяжіння, які заохочуватимуть «нейтральних» стати на ваш бік.



Про популярність

Правильне поєднання знайомого й нового також зумовлює популярність. Те, що набуває популярності — у музиці, моді чи будь-якій іншій галузі, — доволі подібне до того, що вже існує, щоб викликати тепле відчуття впізнавання, але й достатньо нове, щоб не здаватися лише похідним від того, що було раніше. Подібність формує популярність, оскільки завдяки їй нові речі відчуваються, як знайомі.



Про схожість

Ми різні — але настільки, наскільки нам комфортно. Навіть атрибути, які люди обирають, щоб виокремлюватися з-поміж інших, сформовані за принципом оптимальної відмінності.

Книги
ISBN 978-617-7552-22-1
Автори Йона Бергер
Вага 350 г
Кількість сторінок 240
Назва Невидимий вплив. Приховані сили, які формують поведінку
Основні
Видавництво Наш Формат
Обкладинка Тверда
Рік видання 2018
Формат 60x90/16 (145x215 мм)
Написати відгук