Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції- В. Чан Кім, Рене Моборн

  • Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції- В. Чан Кім, Рене Моборн
Наявність:
1
Модель:
3676-
Виробник:
Клуб Сімейного Дозвілля
Ще не оцінено Написати відгук

 - Найпопулярніша книжка у світі зі стратегії бізнесу

- Визнаний бестселер п’яти континентів

- Перекладено понад 40 мовами

  -7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon

Бестселер за версією Wall Street Journal, BusinessWeek «Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві. Це нове й розширене видання доповнено досвідом практичного застосування стратегії, рекомендаціями з перетворення досягнень на постійний процес оновлення та аналізом найпоширеніших пасток, які чекають на шляху до створення комерційно переконливого блакитного океану. Бізнес без конкуренції — це реальність! Вона існує лише там, де в червоному океані кривавої боротьби за споживача під агресивними гаслами «Захопити!», «Змусити!» чи «Витіснити!» компанії змагаються за право вивести на ринок черговий звичний товар у новій обгортці. Але, щоб створити справді успішний бізнес, необхідно запропонувати щось особливе. Слід вийти на широкий простір Блакитного океану — вільний від конкуренції ринок новаторських пропозицій. Ця книга, що стала справжньою філософією успіху, пропонує створити нову бізнес-модель за 150 стратегічних кроків, уже пройдених автогігантом Ford, фітнес-компанією Curves, виробником побутової техніки Philips, магазином цифрової музики iTunes, цирком Du Soleil та тисячами інших лідерів ринку.

Книги
ISBN 978-617-12-5792-4
Автори В. Чан Кім, Рене Моборн
Кількість сторінок 384
Мова видання Українська
Назва Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції
Основні
Видавництво Клуб Сімейного Дозвілля
Обкладинка Тверда
Рік видання 2019
Формат 150х220 мм
Написати відгук