Ваш кошик
Ваш кошик порожній :(
Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.
Книги | |
---|---|
ISBN | 978-617-7730-13-1 |
Автори | Адель Світвуд |
Кількість сторінок | 152 |
Мова видання | Українська |
Назва | Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними |
Основні | |
Видавництво | Наш формат |
Обкладинка | Тверда |
Рік видання | 2019 |
Формат | 140х210 мм |