Скарга- це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів- Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер

  • Скарга- це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів- Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер
Наявність:
1
Модель:
3715-
Виробник:
Наш Формат
Ще не оцінено Написати відгук

Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Джанель Барлоу та Клаус Мьоллер пропонують варіант «ґ» — сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, — скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними.

Книги
ISBN 978-617-7513-81-9
Автори Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер
Кількість сторінок 280
Мова видання Українська
Назва Скарга- це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів
Перекладач Дмитро Кожедуб
Основні
Видавництво Наш формат
Обкладинка Тверда
Рік видання 2017
Формат 140х210 мм
Написати відгук