- Наявність:
- 1
- Модель:
- 2941-03
- Виробник:
- Наш Формат
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача, переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.
Книги | |
---|---|
ISBN | 978-617-7388-69-1 |
Автори | Александер Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Сміт |
Вага | 625 г |
Кількість сторінок | 324 |
Мова видання | Українська |
Назва | Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти |
Основні | |
Видавництво | Наш Формат |
Обкладинка | М'яка |
Рік видання | 2018 |
Формат | 62x90/8 (220x290 мм) |