Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи- Шарп Байрон

  • Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи- Шарп Байрон
Наявність:
1
Модель:
3559-
Виробник:
Наш Формат
Ще не оцінено Написати відгук

Маркетологи звикли діяти інтуїтивно та часто не можуть пояснити, чому одні рекламні кампанії — успішні, а інші — провальні. Однак багато шаблонів споживацької поведінки можна передбачити, стверджує експерт із маркетингу Байрон Шарп. Саме ці прогнози допоможуть побудувати грамотну, контрольовану й результативну маркетингову стратегію, яка приведе до збільшення продажів і зростання бізнесу. У цій книжці автор наводить універсальні закони маркетингу, які однаково ефективно працюють у різних країнах і для різних типів компаній: від маленьких фірм до національних брендів, від крафтових товарів чи унікальних послуг до масового продукту.

Байрон Шарп — директор Інституту маркетингу імені Еренберґа—Басса Університету Південної Австралії. Дослідження інституту використовують і фінансово підтримують провідні компанії світу, такі як Coca-Cola, Kraft, Kellogg’s, British Airways, Procter & Gamble, Nielsen. Автор понад 100 академічних статей.

«Щоб рости за розміром і популярністю, бренди мають працювати над двома ринковими активами: фізичною и? ментальною доступністю. Бренди, які може купити будь-хто будь-де, мають більшу частку на ринку. У цьому також допомагають інноваціі? та диференціація — навіть після того, як і?х скопіюють конкуренти».




 

 

Книги
ISBN 978-617-7730-33-9
Автори Шарп Байрон
Кількість сторінок 240
Мова видання Українська
Назва Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи
Перекладач Наталія Валевська
Основні
Видавництво Наш формат
Обкладинка Тверда
Рік видання 2019
Написати відгук