- Наявність:
- 1
- Модель:
- 3662-
- Виробник:
- Наш Формат
На відміну від звичайних покупців суперспоживачі дуже зацікавлені в ваші товари, а можливо, навіть злегка схиблені на них.
Вони знають про кросівках все і мають десятки пар. Вони спортивні фанати c копіями футболок улюбленої команди, а стіни їх гаражів прикрашені підписаної символікою.
Суперспоживачі невипадкові люди, які закуповуються в масовій кількості. Це емоційні покупці, чиї рішення про придбання товарів засновані на життєвих цінностях і прагненнях.
Наприклад, суперспоживач Gatorade купує продукти компанії не просто тому, що йому подобається їхній смак. Він вибирає бренд, так як той відображає наполегливу роботу, а продукти Gatorade дозволять йому швидше відновитися після важкого тренування.
Суперспоживач "наймає" Gatorade на роботу по поліпшенню його результатів - відданість, яка також має відношення до більш широкої життєвої мети підготуватися до марафону.
Суперспоживачі можуть бути різнорідної групою, яку складно визначити.
Але автор книги "Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду" разом з колегами по The Cambridge Group має доступ до величезного обсягу даних про те, що люди дивляться і купують. Проаналізувавши базу даних Nielsen US Homescan, яка складається з даних по 100 000 американських домогосподарств, які погодилися на вимір їх покупок, і інші джерела інформації, він дізнався, що рухає цими людьми і що робить їх прихильними до компаній.
Книги | |
---|---|
ISBN | 978-617-7730-21-6 |
Автори | Юн Едді |
Кількість сторінок | 160 |
Мова видання | Українська |
Назва | Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду |
Основні | |
Видавництво | Наш формат |
Обкладинка | Тверда |
Рік видання | 2019 |
Формат | 140х210 мм |