- Наявність:
- 1
- Модель:
- 1955-02
- Виробник:
- Наш Формат
Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків.
Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача?
У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…
Книга для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг.
Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу.
Нір Еяль — підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі.
Нір Еяль викладав психологію споживача в Стенфордському університеті. Наразі консультує компанії зі списку Fortune 500 та пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunchі Psychology Today. Співзасновник стартапів Sunshine Business Development і AdNectar.
Книги | |
---|---|
ISBN | 978-617-7388-66-0 |
Автори | Еяль Нір |
Кількість сторінок | 192 |
Мова видання | Українська - купити на Byki.com.ua книгу з швидкою доставкою по Україні |
Основні | |
Видавництво | Наш Формат |
Обкладинка | Тверда |
Рік видання | 2017 |