Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

Наявність:
1
Модель:
2872-03
Виробник:
Наш Формат
Ще не оцінено Написати відгук

«Фішинг» — це книжка про економічну теорію, однак не ту, якої нас навчав Адам Сміт. Джордж Акерлоф і Роберт Шиллер пропонують своє, оригінальне бачення вільних ринків, які не лише «вирівнюють» потреби споживача, а й намагаються обманути його, щойно з’являється така змога. Цей обман автори називають фішингом. Поняття фішингу в книжці витлумачено широко: це передусім нав’язування споживачам певних товарів і послуг, яких вони насправді не потребують. Через такий обман ми часто купуємо дорогі, але непрактичні авто, витрачаємо шалені гроші на неефективні ліки, а також стаємо жертвами шкідливих звичок. Чи становить це небезпеку для нашого майбутнього? Можливо. Однак фішинг має й позитивну складову — він допомагає економіці долати кризи.

Книги
ISBN 978-617-7388-80-6
Автори Джордж А. Акерлоф
Вага, г 380 г
Основні
Видавництво Наш Формат
Количество страниц 278
Обкладинка 7БЦ - твердый
Рік видання 2017
Формат 60x90/16 (145x215 мм)
Написати відгук