Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду- Юн Едді

  • Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду- Юн Едді
Наявність:
1
Модель:
3662-
Виробник:
Наш Формат
Ще не оцінено Написати відгук

На відміну від звичайних покупців суперспоживачі дуже зацікавлені в ваші товари, а можливо, навіть злегка схиблені на них.

Вони знають про кросівках все і мають десятки пар. Вони спортивні фанати c копіями футболок улюбленої команди, а стіни їх гаражів прикрашені підписаної символікою.

Суперспоживачі невипадкові люди, які закуповуються в масовій кількості. Це емоційні покупці, чиї рішення про придбання товарів засновані на життєвих цінностях і прагненнях.

Наприклад, суперспоживач Gatorade купує продукти компанії не просто тому, що йому подобається їхній смак. Він вибирає бренд, так як той відображає наполегливу роботу, а продукти Gatorade дозволять йому швидше відновитися після важкого тренування.

Суперспоживач "наймає" Gatorade на роботу по поліпшенню його результатів - відданість, яка також має відношення до більш широкої життєвої мети підготуватися до марафону.

Суперспоживачі можуть бути різнорідної групою, яку складно визначити.
Але автор книги "Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду" разом з колегами по The Cambridge Group має доступ до величезного обсягу даних про те, що люди дивляться і купують. Проаналізувавши базу даних Nielsen US Homescan, яка складається з даних по 100 000 американських домогосподарств, які погодилися на вимір їх покупок, і інші джерела інформації, він дізнався, що рухає цими людьми і що робить їх прихильними до компаній.

Книги
ISBN 978-617-7730-21-6
Автори Юн Едді
Кількість сторінок 160
Мова видання Українська
Назва Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Основні
Видавництво Наш формат
Обкладинка Тверда
Рік видання 2019
Формат 140х210 мм
Написати відгук